Godbye Sweden...

...just nu sitter vi på Kastrup flygplats i Köpenhamn och väntar på att nästa flyg ska gå, 10.20. Vi har precis tryckt i oss  några kokta ägg och macka till frukost. Sömn blev det däremot inte mycket av inatt, Andreas lyckades sova 3 timmar iaf jämfört med mig som kanske fick Max 30 min pga problem med uppdatering av iPhone i sista sekunden. Men än så länge har allt gått bra och vi har inte varit med om några oväntade överraskningar :) Nu ska vi kolla vilken gate vi ska dra oss mot för att komma med nästa flyg.
Next up, Moscow Russia!
Ps. Ryggsäckarna är än så länge inte så tunga, jag: 13 kg och Andreas: 15 kg. Så shoppa kan vi göra, plus att flera av de kilorna var mat ;)
Ha de bra så hörs vi snart igen!
Vi kommer sakna alla där hemma :)
Kraaaaam

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!



Va kul att det har gått bra för er!



Tänkte på en sak. Har ni tagit ur SIM-korterna ur telefonerna? Om ni inte har gjort det kommer telefonen att leta efter nätverk och det kanske inte blir en sån rolig överraskning när ni får räkningen! Man kan ju prata genom Viber endå eftersom att det går genom internet:)



Ska hälsa från alla här hemma:)



Kram Linda!



2011-10-17 @ 16:16:17
Postat av: Markus

Ha en jäklaranamma kul resa :) skriv mycket på bloggen så att vi kan följa !

2011-10-17 @ 17:24:01
Postat av: Josse

Hej



Men racker det inte att stanga av alla datatrafik? Vi ha gjort det nu och da kommer v inte at internet om vi inte har wi-fi...



Kram

2011-10-18 @ 09:18:11
Postat av: Emma

Tjolahopp! Gud så spännande allt låter. Uppdatera mycket och lägg upp många bilder om det är möjligt:)



Kram Kram

2011-10-18 @ 21:55:31
Postat av: Linda

Okej! Det räcker säkert:) Jag litar nog inte riktigt på min telefon, hehe! Tror att den ska söka efter nätverk ändå!



Kraam

2011-10-19 @ 08:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0